احداث مدرسه و مسجد در روستای مراونه اهواز

قربانی گفت: با همکاری یک خیر مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، مدرسه‌ای ۶ کلاسه و یک مسجد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ريال در روستای مراونه اهواز احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» ظهر امروز (شنبه ۲۵ مرداد) در حاشیه امضای انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد در روستای مراونه اهواز، ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خیر این کار اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز با تفکری آسمانی، آگاهی و درک درست اولویت را نظام تعلیم و تربیت دانسته و ثروت خود را در راه مدرسه‌سازی گذاشته‌اند تا پایه‌های علم و دانش را در کشور استحکام بخشند و رضایت پروردگار را جلب کنند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اجرای طرح آجربه‌آجر افزود: ما به دنبال مشارکت همگانی مردم در مدرسه‌سازی هستیم و هر فرد می‌تواند با حداقل میزان درآمد و مبلغی حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این طرح مشارکت داشته و خیر مدرسه‌ساز شود.

 

وی در خصوص این تفاهم‌نامه تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در راستای طرح آجربه‌آجر و همچنین ایجاد عدالت آموزشی و محرومیت‌زدایی در سطح استان به امضا رسیده و مقرر شد یک مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستای کم‌برخوردار مراونه اهواز با مشارکت خیر مدرسه‌ساز محسن دانش احداث شود.

 

کد خبر 960709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha