تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور ضمن دیدار با جمعی از آزادگان این نیرو گفت: آزادگان منشاء خیر و برکت و سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع خلبانان و کارکنان آزاده با بیان اینکه آزادگان منشاء خیر و برکت هستند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران اسارت همه خطرات و سختی ها را به جان خریدید و با افتخار و عزت دوران اسارت را پشت سر گذاشته و به کشور بازگشتید.
وی با بیان اینکه شما آزادگان زندگی بسیار پربار و سراسر عزت و افتخاری داشته اید، گفت: تک تک شما بزرگواران خدمات شایانی را به این نظام و انقلاب کرده اید و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردید.
در ادامه رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن بیان این نکته که عزت، عظمت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: آزادگان اسوه های صبر و مقاومت بوده و برای صیانت از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور سال ها رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند و سرافرازانه به میهن خود بازگشتند که خاطرات آن‌ها پلی برای انتقال فرهنگ عزت و استقامت ملت ایران به نسل‌های آینده است.
گفتنی است در این دیدار،خلبانان و کارکنان ازاده نیروی هوایی به بیان خاطرات ارزشمند خود از دوران اسارت پرداختند و در پایان با اهدا هدایایی از آن ها تجلیل به عمل آمد./

کد خبر 960775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha