آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام  برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در کنکور سراسری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در کنکور سراسری خبر داد.

«جمیل صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان ایلام از مرز ۷ هزار نفر عبور کرده و حدودا به ازای هر ۳۶ مبتلا، یک فوت اتفاق افتاده است.

 

وی گفت: تعداد بستری ها در ۲۴ ساعت کماکان زیاد است و روزانه بین ۱۰ تا ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری می شود که عمدتا دارای بیماری زمینه ای هستند. 

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با برگزاری کنکور سراسری در سطح استان با جدیت در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه خواهد بود.

 

وی گفت: داوطلبین کنکور سراسری برای حفظ سلامت خود و‌ دیگران به طور کامل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

صادقی فر  ضمن ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه اظهار کرد: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد مختلف جامعه کاهش یابد، در مقابل آمار مبتلایان به بیماری کرونا افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی گفت: اصناف مختلف در جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از افزایش میزان مبتلایان به کرونا بیشتر از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این زمینه نیز در جهت هماهنگی های بیشتر مکاتبات لازم با اصناف مختلف انجام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: تجمعات در آرامستان های سطح استان باعث می‌شود که بیماری کرونا افزایش یابد و افراد در جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند و در مراسمات تدفین و عزاداری متوفیان شرکت ننمایند.

کد خبر 960796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha