دستگیری ۱۹ خرده‌فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در ماسال

تقی‌زاده از دستگیری و جمع‌آوری ۱۹ خرده‌فروش موادمخدر و معتاذ متجاهر در ماسال خبر داد.

«مجید تقی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات با هدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت 2 روز در شهرستان ماسال اجرا شد.

 

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه در این طرح 15 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند افزود: چهار خرده‌فروش مواد مخدر نیز در این طرح دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح یک کیلو و 24 گرم تریاک، 157گرم هروئین و 25 گرم شیشه کشف و ضبط شد گفت: 18 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و سلب آسایش عمومی توسط ماموران نیروی انتظامی در این مدت توقیف شدند.

 

تقی‌زاده با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم با رعایت هشدارهای انتظامی، پلیس را در برقراری نظام و امنیت یاری کنند.

 

فرمانده انتظامی ماسال خاطرنشان کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد زیرا این طرح‌ها نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان ایفا می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مراتب مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 960831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha