بدون حضور رسانه مدیریت در دنیای امروز امکان پذیر نیست

امیری گفت: حرفه خبرنگاری را می توان سخت توصیف کرد و بدون حضور رسانه مدیریت در دنیای امروز امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (یکشنبه 26 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نقدهای رسانه ها برای ما دارای اثر بوده و باعث شده تا ما بهتر موضوعات را متوجه شویم و پیگیری کنیم، گفت: البته شرایط کشور، شرایط خاص و سختی است که یکی از دلایل آن مسائل اقتصادی است.

فرماندار شیراز با یادآوری این مطلب که شرایط کشور، شرایط مناسبی نیست، اما حضور رسانه ها باعث شده تا مشکلات با همدلی ها رفع شود، افزود: جذابیت ظاهری شیراز در جنوب کشور بیش از سایر نقاط کشور است.

وی با اشاره به اینکه مهاجرین از سایر نقاط به شیراز مهاجرت می کنند که با پیگیری رسانه ها موضوع مورد توجه قرار گرفته و نمایندگان مجلس و مسئولین آن را دنبال می کنند، تاکید کرد: حرفه خبرنگاری را می توان سخت توصیف کرد و بدون حضور رسانه مدیریت در دنیای امروز امکان پذیر نیست.

فرماندار شیراز تاکید کرد: 85 درصد بودجه های کشور، ملی است و در اختیار آنان است و لازم است مدیران استانی و شهرستانی پیگیری کنند تا سهم محل خود را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و محرومیت های شیراز کم نیست، اظهار کرد: فضای آموزشی و آب شرب برای مقدار مشخص افراد که بر اساس آهنگ طبیعی رشد، مشخص شده، در نظر گرفته شده است اما مهاجرت ها باعث افزایش مشکلات شیراز شده است، حتی پیرامون تامین آب، وضع برخی از روستاها از شیراز بهتر است، این زرق و برق ظاهری شیراز باعث افزایش مهاجرت شده است.

کد خبر 960868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha