بازگشت كاروان آزادگان شكوه و افتخار دیگری را رقم زد

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مان با صدور پیامی تاکید کردند: بازگشت كاروان آزادگان شكوه و افتخار دیگری را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مان با صدور پیامی تاکید کردند: بازگشت كاروان آزادگان شكوه و افتخار دیگری را رقم زد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

26 مرداد یادآور بازگشت نخستین گروه از كاروان دلیران دربند به میهن اسلامی است که در تاریخ ایران زمین، شكوه و افتخار دیگری را رقم زد و تکمیل کننده رشادت‌های دلاورانی شد كه هشت سال با تمام وجود و گذشتن از هستی خویش، دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآوردند.

 

امروز، نشانی از آن اهریمن سفاك در گستره زمین برجا نیست اما ایران سرافراز به همت مردمان سخت‌كوشش، در امنیت و آسایش، بر قله افتخار ایستاده و چون نگینی درخشان بر تارك خاورمیانه پرآشوب می‌درخشد و بی تردید این مهم، نعمت بزرگ الهی و میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شكیبا، آزادگان سرافراز و همه بیداردلانی است که به پاسداری و حراست از سرزمینشان همت گماشته‌اند.

 

اینجانبان، با نهایت مسرت قلبی و به احترام ایثار مثال زدنی نیکانی كه سال‌ها در اسارت دشمن ناجوانمرد، صبوری کردند و سرافرازانه به میهن بازگشتند ۲۶ مرداد را به ملت بزرگ ایران، خصوصا اهالی ولایی استان اردبیل، خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریك می‌گوییم و با ادای احترام به ارواح مطهر شهدا؛ اقتدار و عزت روز افزون ایران اسلامی را از خداوند منان مسالت می‌کنیم.

 

سید حسن عاملی / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو / استاندار اردبیل

 

کد خبر 960893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha