همه مسئولان برای تقویت کانون های مساجد پای کار باشند

حجت الاسلام توسلی با اشاره به نقش و جایگاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: مسئولان باید برای تقویت کانون ها فرهنگی مساجد پای کار باشند.

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه درباره نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در عملی کردن گام دوم انقلاب اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و بینشی که ایجاد کرده‌اند، به طور قطع نقش آنها بسیار موثر است.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: عموماً کانون های فرهنگی هنری مساجد را جوانان اداره می‌کنند که این موضوع جوانگرایی نیز مدنظر مقام معظم رهبری است.


این مسئول گفت: این جوانگرایی هم از نظر فیزیکی و سنی و هم از نظر روحیه و نشاطی است که آنها ایجاد می کنند.


*گام دوم انقلاب  را جوانان مسجدی محکم بردارند


حجت الاسلام توسلی ادامه داد: گام نخست انقلاب را نیز جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس برداشتند و اینک نوبت جوانان این نسل است که گام دوم را محکم‌تر بردارد.


وی خاطرنشان کرد: این امر نیازمند حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌های متولی دارد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر مساجد فراموش شده‌اند درحالی که به فرموده امام خمینی مساجد سنگر هستند.


این مسئول افزکد: اکنون به جای تقویت این سنگرها به دنبال شکل‌گیری سازمان‌های مردم نهاد هستیم که البته با وجود آنها مخالف نیستیم، آنها کارهای تخصصی خود را انجام دهند اما نباید از مساجد هم غافل شد.


وی عنوان کرد: همه مسئولان باید برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج همراه شوند تا گام دوم انقلاب را محکم تر برداریم.

کد خبر 960918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha