آزادگان اسوه صبر و نماد اراده راسخ هستند

استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک سی‌امین سالگرد ورود نخستین گروه از آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور، این اسوه‌های صبر را نماد اراده راسخ در راه دفاع از وطن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «محمدمهدی شهریاری» در پیامی که امروز(26مرداد)، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن صادر کرده، آورده است: این روز، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند؛ هر لحظه اسارت این اسوه های صبر و استقامت جزو اسناد پر افتخار ملت ایران محسوب می شود، اسنادی که می توان از لابه لای آنها اعتراف صریح دشمن را به ناتوانی در برابر اراده آهنین فرزندان ملت ایران مشاهده کرد.

 

استاندار آذربایجان غربی با تبریک این روز تاریخی به تمامی آزادگان، خانواده‌های معزز و شکیبای آنان، همه ملت مقاوم ایران سرافراز به ویژه آزادگان و ایثارگران استان آذربایجان‌غربی، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را مسالت کرده است.

کد خبر 960967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha