آزادگان با روحیه انقلابی و جهادی برای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تقدیر از آزادگان اداره کل که در حاشیه جلسه شورای معاونین برگزار شد، گفت: آزادگان ما در مدت اسارت، با روحیه انقلابی و جهادی برای ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تقدیر از آزادگان اداره کل که در حاشیه جلسه شورای معاونین برگزار شد، با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان ما در زمان اسارت متحمل سختی‌های بسیاری شده و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان دادند و در تمام مدت اسارت، با روحیه انقلابی و جهادی برای ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

 

در ادامه این جلسه، به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از تعدادی از همکاران آزاده اداره کل تقدیر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام معتمدی همچنین در ادامه با گرامیداشت روز مباهله، روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان در سیره معصومین(علیهم السلام) از اهمیت والایی برخوردار بوده و برای استحکام خانواده توصیه‌های فراوانی به ما شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به درپیش بودن محرم اظهار کرد: هماهنگی برای اجرای هرگونه مراسم و برنامه به مناسبت این ماه، با ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بوده و ما نیز تصمیمات این ستاد را لازم الاجرا می‌دانیم.

 

وی همچنین با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های فرهنگی هنری متعددی در سطح استان در حال احداث و یا در دست بهره‌برداری بوده و کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی هنری تیران و کرون نیز به زودی اتفاق می‌افتد.

 

«میثم نمکی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نیز در این جلسه پیرامون سیاست‌ها و برنامه‌های این اداره توصیحاتی بیان نمود و گفت: در حوزه تصویرسازی، اشعار سهراب سپهری با همکاری شهرداری کاشان در حال انجام بوده همچنین جایزه موسیقی ستنی کاشان و جایزه محتشم کاشانی نیز در دست اقدام است.

 

وی شاخص‌های فرهنگی هنری کاشان را بالاتر از چند مرکز استان دانست و تصریح کرد: از ظرفیت کاشان برای مباحث فرهنگی هنری استان و کشور می‌توان بهره برد./

کد خبر 961034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha