کسب افتخار سه دانشجوی دانشگاه جهرم در مسابقات ملی دهه ولایت

حجت الاسلام عباسزاده گفت: سه دانشجوی دانشگاه جهرم در مسابقات ملی دهه ولایت حائز رتبه برتر شدند.

حجت الاسلام «محمد عباسزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقه بزرگ نور ولایت با محور خطبه غدیریه از ۱۵ تا ۱۹مرداد ماه به همت دانشگاه خوارزمی تهران در ۲ بخش خطبه‌‌خوانی و طراحی پوستر به صورت مجازی برگزار شد.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم افزود: در پایان این رقابت، «میلاد کلوانی» و «سید سعید تراب»، دانشجویان رشته ریاضی دانشگاه جهرم توانستند در بخش طراحی پوستر مقام نخست را به خود اختصاص دهند.

 

وی با اشاره به اینکه سه دانشجوی دیگر دانشگاه جهرم نیز در بخش خطبه خوانی و طراحی پوستر نیز  در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، بیان کرد: همچنین با اعلام هیئت داوران جشنواره‌ بزرگ ادبی و هنری حجاب گلبرگ، در بخش دکلمه‌نویسی، «سروناز خاوران»، دانشجوی رشته‌ زبان‌شناسی دانشگاه جهرم با دکلمه‌ «دو چشمت می‌درخشد همچو الماس» برگزیده شد.

 

حجت الاسلام عباسزاده تصریح کرد: جشنواره‌ گلبرگ با محوریت حجاب و عفاف به همت دانشگاه علم و صنعت تهران در ۱۰رشته و با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۰ دانشگاه و مؤسسه آموزشی کشور از ۲۵تیر لغایت ۱۰ مرداد به صورت مجازی برگزار شد.

 

به گفته معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم چهار دانشجوی دیگر دانشگاه جهرم نیز در بخش‌های خوش‌نویسی، داستان و عکاسی شعر این جشنواره شرکت کرده بودند.

کد خبر 961071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha