تکلیف مردم حفاظت از انقلاب و نظام در برابر هجمه های عظیم دشمنان است

مرتضوی، گفت: آنچه که تکلیف امروز ماست، حفاظت از انقلاب و نظام در برابر این هجمه های عظیم دشمنان و بمباران تبلیغاتی معاندین است که با یاری خداوند متعال و همدلی مردم همچون سال های دفاع مقدس ناکام خواهند ماند.

 غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی خبرگزاری شبستان درکرمانشاه ضمن گرامیداشت روز 26 مرداد ماه و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن و سالروز آزادسازی پاوه وشهدای این عملیات گفت: حضرت امام (ره) همواره اوج علاقه و انتظار خود را برای دیدار با آزادگان در جمله های عاطفی بیان داشتند و گفتند اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم، سلام من را به آن ها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود و برایتان دعا میکرد.

 

وی از لحظات ورود آزادگان به میهن اسلامی یاد کرد و بیان داشت: بوسه رزمندگان و آزادگان بر خاک وطن در اولین دقایق ورود از ناب ترین لحظه هایی است که میتوان عشق و علاقه به این آب و خاک را در یکایک چهره هایشان توصیف کرد و به راستی که آزاده بودن زیبنده مقام رفیع این عزیزان است.

 

فرماندار سنقروکلیایی گفت: امروزه بصیرت و دشمن شناسی مهمترین نقش را در برابر شکستن توطعه های پلید دشمنان ایفا می کند. 

 

مرتضوی در ادامه جنگ اقتصادی امروز را از جانب دشمنان نظام نسبت به گذشته تمام عیار خواند و افزود: دشمن می خواهند از مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروز در کشور حاکم استاستفاده کنند تا یاران نظام را از انقلاب جدا کند و توطئه های پلیدی را که در ذهن دارند اجرا کنند ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز اجازه چنین کاری را نخواهند داد و با تمام قدرت و توان پای این انقلاب و نظام بوده و خواهند بود.

 

وی همچنین به شکست فجیع آمریکا در تصویب تحریم تسلیحاتی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها برای تصویب این قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل ماه ها وقت گذاشتند که دیروز دستاوردی جزء رسوایی بیشتر برای آنان و همدستانشان به همراه نداشت.

کد خبر 961084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha