جانفشانی‌‌های آزادگان تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می‌ماند

محمدی با بیان اینکه جانفشانی، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان هرگز از لوح خاطره‌ها پاک نمی‌شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می‌ماند گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آزادگان الماس‌های درخشان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «بهروز محمدی» عصر یکشنبه( 26مرداد) در آیین دیدار از آزادگان سرافراز شهرستان فومن با تبریک ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان، آزاد مردانی هستند که صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه 26مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است افزود: این روز، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند، است.

 

وی با بیان اینکه آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند گفت: این عزیزان «آزاده» نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

 

محمدی با بیان اینکه جانفشانی، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان هرگز از لوح خاطره‌ها پاک نمی‌شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می‌ماند تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری آزادگان الماس‌های درخشان هستند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن خاطرنشان کرد: اسرای ما در همه سنین بودند و سخت‌ترین شکنجه‌ها به ایشان تحمیل شد ولی دوران اسارت را با سربلندی و عزت بسیار زیادی سپری کردند.
 

وی اظهار کرد:  کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

 

گفتنی است، امروز مسئولان شهرستان فومن به دیدار سه آزاده سرافراز این شهرستان «سید نورالدین نعمتی، عبدالحسین حاجتی و حجت‌الله مهذبی» رفتند.

کد خبر 961163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha