احداث پارک سوار مشارکتی در زیر پل حصارک کرج با اصول ترافیکی سازگار نیست

حاجی قاسمی با اشاره به اهمیت توجه به اصول مهندسی و ترافیکی گفت: احداث پارک سوار مشارکتی در زیر پل حصارک کرج با اصول ترافیکی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی حاج قاسمی» طی نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج که عصر یکشنبه 26 مرداد در شورای شهر برگزار شد گفت: احداث پارک سوار مشارکتی در زیر پل حصارک کرج با اصول ترافیکی سازگار نیست.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر کرج افزود: احداث پایانه های خطی در مسیر آزادراه نیز یکی دیگر از مسائل قابل توجه و از تجربیات اشتباه مهندسی و ترافیکی است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در حالتی است که روزانه شاهد تردد 300 هزار نفر از حاشیه آزادراه هستیم و این در حالی است که اجرای طرح منوط به دور بودن از معابر اصلی است.

مخالفتی با احداث پارک سوار مشارکتی نیست

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود مطرح کرد: مخالفتی با احداث پارک سوار مشارکتی وجود ندارد چرا که این امر یکی از مطالبات شورای پنجم کرج محسوب می شود در عین حال درخواست می شود با نگاه کارشناسی و انتخاب موقعیت مناسب این امر انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مطالبات شورای شهر، جابه جایی ترمینال شهید کلانتری و حذف آثار ترافیکی و اجتماعی آن است که اثر مخربی بر ورودی شهر دارد.

کد خبر 961166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha