عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو، خنجری بر پشت ملت فلسطین

۳۱ جمعیت و انجمن کویتی عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این اقدام را خنجری بر پشت ملت فلسطین دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، 31 جمعیت و انجمن کویتی در بیانیه مشترکی مخالفت خود را نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام و تاکید کردند: هرگونه عادی سازی خنجری بر پشت ملت فلسطین و جهان عرب و اسلام است.

 

در این بیانیه مشترک آمده است: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان عرب و اسلام است و رژیم صهیونیستی همچنان سرکوب جنایتکارانه خود را در حق ملت پایدار فلسطین ادامه می دهد.

 

براساس این بیانیه، رژیم صهیونیستی حقوق مشروع ملت فلسطین را انکار می کند و قطعنامه های بین المللی مربوط به شهر قدس اشغالی و بازگشت پناهندگان را نادیده می گیرد.

 

این بیانیه بر حمایت کامل از حق ملت فلسطین در برابر اشغالگران از طریق همه راه های مقاومت تاکید کرد.

 

31 جمعیت و انجمن کویتی از موضع مقامات این کشور در برابر عادی سازی و دور شدن از فشارهای منطقه ای و بین المللی قدردانی کردند.

 

«انجمن وکلا»، «انجمن رسانه های کویت» و جمیعت اقتصادی کویت» از جمله مهم ترین سازمان های غیر دولتی هستند که این بیانیه منتشر شده را امضا کردند.

 

رژیم صهیونیستی و امارات روز پنجشنبه گذشته(23 مرداد 1399) از توافق عادی سازی روابط بین دو طرف پرده برداشتند. این اقدام امارات با واکنش تند ملت های عربی و اسلامی به ویژه فلسطین روبه رو شد.

کد خبر 961226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha