حیاط مدارس و برخی ورزشگاه های کرمانشاه حسینیه می شود/ راه اندازی سایت «تکیه»

حجت الاسلام احمدی گفت: با توجه به الزام برگزاری مجالس عزاداری در فضاهای باز از ظرفیت برخی مدارس و ورزشگاه ها در این زمینه استفاده می شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: عده‌ای از افرادی که به دنبال تفرقه میان مردم و نظام هستند نسبت به انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) برگزار نمی‌شود، اقدام کردند در حالی که هیچ کسی نمی تواند مانع برگزاری این مراسمات شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر با مداحی که می‌خواند تنها باشیم مجلس روضه امام حسین(ع) را بر پا خواهم کرد و اتمام حجتی برای این موضوع شد.


این مسئول گفت: متاسفانه شیعیان انگلیسی دست به کار شده بودند و همه جا شایعاتی مبنی بر اینکه نظام مانع از برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) شده اقدام کردند که بیانات رهبر انقلاب توطئه های آنها را خنثی کرد.


حجت‌الاسلام احمدی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا مراسم عزاداری نباید در مکانهای مسقف باشد مگر اینکه ارتفاع حسینیه به بیش از ۶ متر برسد یا در فضای باز برگزار شود که باتوجه به اینکه بسیاری از حسینیه‌ها و تکایا این امکان را نداشتند با آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برای در اختیار قرار دادن فضاهای مدارس و ورزشی رایزنی کردیم که آنها به طور کامل اعلام آمادگی کردند.


حجت الاسلام احمدی بیان داشت: همچنین سایت تکیه توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده که همه هیئات مذهبی می‌توانند با مراجعه به آن فیلم برگزاری مراسم را بارگذاری و دانلود کنند.

کد خبر 961279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha