ایجاد اشتغال برای ۴۸۵ نفر با بهره برداری از پروژه های برق رسانی استان مرکزی

اله داد از ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم برای ۴۸۵ نفر با بهره برداری از پروژه های برق رسانی در استان مرکزی خبر داد.

«محمد اله داد» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت به برنامه ها و پروژه های این اداره در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: همزمان با هفته دولت عمليات اجرايي و بهره برداري از ۱65 پروژه توزیع برق استان مرکزی آغاز می شود.

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي با اشاره به اینکه از این تعداد طرح 47 پروژه کلنگ زنی می شود، افزود: 118 پروژه توزیع برق نیز با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی اعتبار این پروژه ها را بالغ بر790 ميلیارد ريال دانست و بیان کرد: 27پروژه برق رساني در شهرستان اراك، 34 پروژه در خمین، 7 پروژه در کمیجان، 8 پروژه در ساوه، 11پروژه در غرق آباد، 17پروژه در زرندیه، 4 پروژه در محلات، 5پروژه در دلیجان، 16پروژه در تفرش، 6 پروژه در آشتیان، 19 پروژه در فراهان، 4 پروژه در شازند و 7پروژه درخنداب به بهره برداري مي رسد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: با آغاز بهره برداری از این پروژه برق رسانی برای 485 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

 

اله داد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اشتغالزایی در حوزه زیربناها معمولا سخت است، خاطر نشان کرد: باید سرمایه و اشتغال را به این سمت سوق بدهیم تا هم اشتغال گسترده تر شود و هم از منابع متنوع سرمایه انسانی بهره برداری شود.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزايش رضايت مندي مشتركان، استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود، تأمين برق پايدار و مطمئن و بهره وري اقتصادي را از جمله اهداف این مجموعه در راستای افتتاح این طرح ها دانست و بیان کرد: تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابر از پروژه هاي قابل بهره برداري و کلنگ زنی در هفته دولت هستند.

 

این مقام مسئول همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه دو مداره فشار متوسط به طول 39 کیلومتر با مبلغی بالغ بر 110میلیارد ریال را از دیگر پروژه های هفته دولت امسال دانست و بیان کرد: این پروژه ها با هدف اصلاح ولتاژ منطقه گزل دره به بهره برداری می رسد.

 

وی احداث کانال پست اراک 5 و اصلاح 15دستگاه پست زمینی شهرستان ساوه را از دیگر پروژه هاي قابل بهره برداري در هفته دولت دانست و بیان کرد: امید است با این طرح ها بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم ارایه دهیم.

کد خبر 961301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha