فهما، فرصتی برای بالنده شدن استعدادهای جوانان

مظاهری بابیان اینکه فهما، فرصتی برای بالنده شدن استعدادهای جوانان است گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری نخبگان زیادی در بخش های مختلف تحویل جامعه داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در جلسه تقدیر از مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدير و کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختياری بابت کسب رتبه اول شاخص «قرآن و عترت» که با حضور مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر جوانان مسجدی کانون ها موجب کسب این افتخار برای استان شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه ۴۳۲ باب کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در اولین رویداد ملی فهما شرکت داشته اند.

 

وی افزود: با توجه به نبود امکانات و تجهیزات لازم و زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری و اینترنت مناسب، کانون های فرهنگی هنری این استان توانستند حضوری موفق و شایسته در اولین رویداد ملی فهما داشته باشند.

 

مظاهری ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به کانون های فرهنگی هنری مساجد و دوستداران قرآن و عترت افزود: این افتخار و موفقیت ارزشمند بدست آمده، مرهون تلاش مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و همکاری و همراهی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در ادارات شهرستان ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمک به برگزاری برنامه ها و فعالیت های متنوع از لحاظ کمی و کیفی در حوزه قرآن و عترت در کانون های فرهنگی هنری مساجد و بروز این اقدامات انجام شده در سامانه «بچه های مسجد» از دیگر اقدامات ادارات فرهنگ و ارشاد در کسب رتبه اول شاخص قرآن و عترت در اولین رویداد ملی فهما است.

 

کد خبر 961336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha