افزون بر هزار بسته گوشتی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع شد

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد از توزیع هزار و ۱۰۰ بسته گوشت همزمان با نهضت احسان و تعاون بین نیازمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهارداشت: نهضت تعاون و همدلی در قالب رزمایش مواسات ۲ در کانون‌های مساجد سراسر استان آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در قالب این رزمایش بسته‌های معیشتی به همت کانون‌های مساجد استان بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: جهاد ادامه دارد واعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با شناسایی افراد نیازمند و اسیب‌دیده از کرونا به وظیفه خود در کمک به همنوع عمل می‌کنند.

 

وی از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته گوشتی بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشتی با مشارکت کانون حضرت خدیجه(س) قم و برنامه سمت خدا تهیه شده و با همکاری کانون‌های برتر گیلان توزیغ می‌شود.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان، کانون‌های مساجد وارد میدان شده و به کمک کادر درمان و مردم شتافتند تصریح کرد: اعضای کانون با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در مساجد و منازل به دوخت ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم پرداختند.

 

وی با اشاره به تولید موادضدعفونی در برخی کانون‌ها تصریح کرد: ضدعفونی مساجد، معابر عمومی ومدارس، حضور در مراکز درمانی جهت کمک به کادر درمان، عیادت از بیماران و تهیه مایحتاج آنها، کمک به سالمندان، توزیع غذای گرم و بسته‌های حمایتی بین نیازمندان از دیگر اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایام کرونایی بوده است.

کد خبر 961338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha