ماراتن کنکور ۹۹ با حضور ۱۶۰۶ داوطلب صومعه‌سرایی برگزار می‌شود

بالو گفت: ماراتن کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۶۰۶ داوطلب صومعه‌سرایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» صبح امروز(دوشنبه، 27مرداد) در جلسه هماهنگی با مسئولین و عوامل اجرایی حوزه‌های کنکور سراسری سال ۹۹ که در محل آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: آزمون کنکور سراسری به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا در روزهای  ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: در آزمون امسال یک هزار و ۶۰۶ داوطلب دختر و پسر در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با هم به رقابت می‌پردازند.

 

وی گفت: از کل داوطلبان آزمون کنکور، ۱۳۹ نفر در رشته ریاضی فیزیک، ۶۰۶ نفر در رشته انسانی، ۵۴۳ نفر در رشته تجربی، ۱۰۴ نفر در رشته هنر و ۲۱۴ نفر در رشته زبان شرکت کرده‌اند.

 

بالو با بیان اینکه ۱۹ حوزه امتحانی در چهار روز برای آزمون کنکور سراسری در نظر گرفته شده است تصریح کرد: به گونه‌ای برنامهریزی و اقدام کرده‌ایم که ضمن برگزاری آزمون‌ها،‌ بهداشت و سلامت داوطلبان نیز بخوبی تأمین شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: و بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: با افزایش روزهای برگزاری کنکور از ۲ روز به ۴ روز، حوزه های برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.

 

بالو ضمن امیدواری از اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط داوطلبین، کنکور امسال به نحوه مطلوب برگزار می‌شود افزود: زمان برگزاری آزمون کنکور به تفکیک گروه‌های آزمایشی، رشته هنر صبح چهارشنبه(۲۹ مرداد)، گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه(۳۰ مرداد)، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه(۳۱مرداد) و گروه آزمایشی زبان صبح شنبه(۱ شهریور) است.

 

کد خبر 961396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha