بهره برداری از مدرسه مجمع مسکونی قنبر ویژه خادمان آستان علوی

پروژه مدرسه ابتدایی در مجمع مسکونی قنبر که ویژه خادمان آستان علوی است به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان علوی، پروژه ساخت مدرسه ابتدایی در مجمع مسکونی قنبر ویژه خادمان آستان علوی با حضور تولیت و اعضای شورای آستان افتتاح شد.

تولیت آستان علوی مهندس يوسف الشيخ راضى در این رابطه به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: پروژه مدرسه مجمع مسکونی قنبر یکی از پروژه های زیر ساختی در این مجمع به شمار می رود و در واقع یکی از نخستین برنامه های فرهنگی آموزشی آستان علوی می باشد.

تولیت آستان افزود: بخش اصلی پروژه و طراحی و تمامی مراحل اجرای آن به صورت مستقیم توسط نیروهای متخصص آستان علوی به انجام رسیده که در واقعه سعی ما از سال 2018 تا کنون بر این بوده که آستان تمامی پروژه های خود را به صورت مستقیم و با نیروهای خود به اجرا برساند.

مهندس الشیخ راضی تاکید کرد: مدیریت مدرسه و ساختمان آن به زودی به اداره کل آموزش استان نجف تحويل داده خواهد شد.

در ادامه مهندس فاضل خلیل رئیس بخش امور مهندسی آستان علوی در رابطه با این پروژه به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: علىرغم برخی مشکلات این پروژه در وقت مناسب به مرحله بهره برداری رسید و تمامی بخشها و کارگاه های فنی و صنعتی آستان (اعم از کارگاه جوشکاری و نجاری و طراحی مهندسی و کارگاه سیستم های تهویه مطبوع) در این پروژه فعال بوده اند.

فاضل خلیل افزود: این مدرسه با مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع و با 12 کلاس درسی ظرفیت 240 دانش آموز را داشته و شامل دو تالار همایش و یک ساختمان برای مدیریت و دفترداری و انبارداری و دو سرویس بهداشتی می باشد.

گفتنی است مجمع مسکونی قنبر یکی از پروژه های بزرگ و مهم آستان به شمار می رود که طی چند سال گذشته به صورت مستقیم توسط نیروهای آستان و به منظور  فراهم نمودن مسکن مناسب برای خادمان حرم مطهر ساخته شده است.

کد خبر 961450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha