ساخت و اکران نماهنگ «حاج قاسم» در اندیمشک

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به اکران نماهنگ «حاج قاسم» توسط گروه سرود این قرارگاه گفت: این نماهنگ در دوکوهه ساخته شده که مورد استقبال خوبی از سوی شهروندان قرار گرفته است.

«محمد جواد صداقت‌منش» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، زبان هنر را زبان بیان زیبایی‌ها دانست و اظهار کرد: تاکید اسلام به مقوله هنر در امر تربیت و برتر دانستن هنر در تبلیغ و در خدمت مفاهیم دینی قرار دادن است.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که مفاهیم و آموزه‌های دینی با زبان هنر در جامعه بیان شوند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

 

وی سرود را یکی از جنبه‌های مهم هنری برشمرد و اذعان داشت: تبلور سرود در جریان انقلاب، اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس قابل مشاهده است.

 

صداقت‌منش با اشاره به اینکه ایجاد شور همراه با شعور و انگیزه و یادآوری اهداف بلند از جمله کارکردهای سرود هستند تصریح کرد: سرود مبلغی گویا برای بیان معارف دینی و تسهیل حرکت به سمت مبانی اسلامی و انقلابی است.

 

وی از ساخت و اکران نماهنگ «حاج قاسم» توسط گروه سرود شمیم ولایت قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک خبر داد و عنوان کرد: این نماهنگ در دوکوهه ساخته شده که مورد استقبال خوبی از سوی شهروندان قرار گرفته است.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک با بیان اینکه گروه سرود شمیم ولایت از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت تولید آثار نوین، متفاوت و متنوع توسط این گروه سرود، لازم است ارگان‌ها و مسئولان مربوطه و شهروندان آن را مورد حمایت خود قرار دهند.

کد خبر 961454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha