اجرای ۵۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام

سردار شاکرمی از اجرای ۵۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر و همزمان با ایام محرم سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ظهر امروز(۲۷ مرداد) در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر این استان، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ۷  روز اول ماه محرم به‌عنوان هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است که بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ والای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

 

سردار «جمال شاکرمی» تصریح کرد: به مناسبت نزديكی ايام‌الله دهه محرم و فرارسيدن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر، برنامه‌ريزی‌های جامعی برای ارتقای سطح كيفی و كمی اين فريضه الهی در استان صورت گرفته که در این رابطه ۵۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف استان در این ایام برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: به علت شیوع ویروس کرونا ویژه برنامه های این هفته با استفاده از ظرفیت صداوسیما، رسانه ها و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

شاکرمی بیان کرد: برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اقدامات مداوم و مستمر و پرهیز از مقطعی بودن اقدامات مرتبط با این فریضه الهی هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد:  امروز دشمن مسیر ضربه به اعتقادات و مبانی جامعه و به‌ ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده و دنبال تأثیرگذاری بر افکار جوانان ماست و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای آگاه‌ سازی جامعه و تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

کد خبر 961519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha