نقش موثر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در ایام سوگواری محرم

همتی گفت: مردم می توانند با یادآوری کردن شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در ایام سوگواری محرم و رعایت اقدامات پیشگیری کننده و بهداشتی نقش موثری در حافظت از سلامت جامعه ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (دوشنبه 27 مرداد) یکصد و چهل و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از اقدامات موثر برای کنترل شیوع کرونا، رعایت اقدامات پیشگیری کننده و بهداشتی برای شرکت در مناسبت ها و مراسم مختلف است.
 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: مردم می توانند با یادآوری کردن شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در ایام سوگواری محرم و برگزاری آزمون سراسری در این حوزه نقش موثری ایفا و از سلامت خود و دیگران محافظت کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، مرد باید استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و ... را در هنگام حضور در این مراسم و مناسبت ها به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد اجرا قرار دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جلسه اعلام کرد: با پیگیری های این معاونت برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مساعدت شهروندان، میزان ابتلا به کرونا و بستری بیماران سیر نزولی به خود گرفته است که امیدواریم با تداوم مشارکت مردم روز به روز کاهش بیشتری داشته باشد.

گفتنی است، «علی اکبری»، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این جلسه به ارائه گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در مراکز درمانی و بیمارستان های استان فارس برای خدمت رسانی به مبتلایان به کرونا پرداخت.

کد خبر 961526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha