دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر به صورت مستقل ادامه فعالیت می دهد

خنجری گفت: با ادغام و انتقال دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر موافق نیستیم و استقلال دانشگاه مد نظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، «هادی خنجری» امروز ( 27 مرداد) در جلسه شورای اداری در دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر اظهار کرد: حمایت از پایداری این دانشگاه و بقاء دانشگاه علم و فنآوری مازندران در بهشهر با اهدافی که تاسیس شد مد نظر است.

 

فرماندار بهشهر افزود: بزرگان شهرستان با هدف گذاری و تاسیس این دانشگاه، بنیان گذاری موفقی را انجام دادند و اکنون ما باید از این مهم صیانت کنیم.

 

وی بیان کرد: بقاء  دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر و استقلال آن به همان صورت ابتدای تاسیس مورد نظر مسئولان استانی و شهرستانی است، حمایت می کنیم و ضمن حمایت از ماندگاری و استقلال این دانشگاه، از میراث ماندگار مردم شهرستان حمایت می کنیم.

 

خنجری گفت: امروز بیش از 3 هزار دانشجو و 60 هیات علمی در این دانشگاه فعال و اهداف مهمی محقق شده است و لذا خواهان ماندگاری دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر و به همین صورت مستقل هستیم و هرگز تحت قیومیت اعتباری و علمی قرار نگرفت و همچنان مستقل خواهد ماند.

 

وی تصریح کرد: با ادغام و انتقال دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر موافق نیستیم و استقلال دانشگاه مد نظر است و لذا در ادامه راه باید با همان سرعت مسیر ادامه یابد تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتری باشیم.

کد خبر 961552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha