مداحان در انتقال تاریخ صحیح و درس های عبرت‌آموز زندگی اهل بیت(ع) نقش موثر دارند

مداحان می توانند با بهره گیری از آموزه های دینی، نقش موثری در انتقال تاریخ صحیح و درس های عبرت آموز زندگی اهل بیت(ع) به جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،‍ در آستانه ماه محرم وعزای امام حسین(ع) و یاران باوفایش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای کانون مداحان شهرستان رباط کریم با امام جمعه محترم دیدار کردند.

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در این دیدار، ضمن خیر مقدم و تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت؛کانون مداحان با برنامه ریزی منسجم در حوزه پوشش مقوله ی مداحی میتواند به بهترین وجه در راستای ترویج و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا،ایثار،شهادت و بصیرت دینی نقش آفرینی کند.

امام جمعه رباط کریم افزود؛ مداحان می توانند با بهره گیری از آموزه های دینی، نقش موثری در انتقال تاریخ صحیح و درس های عبرت آموز زندگی اهل بیت(ع) به جامعه داشته باشند.

وی عنوان کرد؛ کانون مداحان شهرستان باید بیش از پیش در این زمینه فعالیت نموده و دوره های آموزشی جهت ارتقاء سطح مداحی مداحان برگزار کند.

 ترابی در ادامه مساجد و هیئات‌ مذهبی را پیشگام تبعیت از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانست و افزود: نهاد های دینی و مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته اند و انشاءالله مراسم عزاداری امسال هم با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شکوهتر برگزار خواهد شد.

کد خبر 961571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha