بیش از ۳۱ هزار حامی یتیم در آذربایجان غربی وجود دارد

رضایی گفت: هم‌اکنون ۳۱ هزار و ۸۷۸ حامی در آذربایجان‌غربی عهده‌دار سرپرستی از ایتام و فرزندان محسنین هستند.

«جهانبخش رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: هم‌اکنون 10 هزار و 969 نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پنج هزار و 42 نفر از این افراد را ایتام و پنج هزار و 927 نفر را  فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: هم‌اکنون 31 هزار و 878 حامی در آذربایجان‌غربی عهده‌دار سرپرستی از ایتام و فرزندان محسنین هستند.

وی گفت: در چهار ماهه امسال 14 میلیارد و 318 میلیون تومان از سوی حامیان نیکوکار به ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی مساعدت  شده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان، همچنین با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و تماس با شماره تلفن های  "۳۳۴۶۰۹۱۹" و "۳۳۴۸۵۳۰۲"  حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را عهده دار شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: افزایش سرانه نقدی دریافتی ایتام و  فرزندان محسنین، اجرای طرح سفیران ایتام، بهره‌گیری از بستر فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی و کرونایی کشور و نیز تکمیل طرح ملی جذب یک میلیون حامی از اهم اهداف اداره اکرام و ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال است.

کد خبر 961656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha