پویش«کرامت علوی، شور حسینی» در زنجان برگزار می شود

در راستای حمایت از محرومان جامعه و در آستانه ماه محرم پویش«کرامت علوی، شور حسینی» به همت بهزیستی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بهزیستی استان زنجان هم به مانند دیگر دستگاه های امدادی استان با شیوع ویروس کرونا و کمک به نیازمندان پویش هایی را برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ایجاد کرده است.

 

فاز دوم پویش ایران همدل با عنوان پویش «کرامت علوی، شور حسینی» آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و برای جمع آوری نذورات عزاداران راه اندازی شده است.

 

خیرین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

 

همچنین علاقمندان برای ارسال کمک های نقدی می تواند از طریق شماره حساب 6367957070707075  یا # 9* 7* 733* بخش نیکوکاری نرم‌افزارهای آپ و سکه اقدام کنند.

 

در مرحله نخست پویش ایران همدل که در فاصله عید قربان تا غدیر برگزار شد، خیرین بیش از 2 میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و اقلام جهیزیه و ... و 400 میلیون ریال کمک نقدی برای اهدا به نیازمندان به بهزیستی استان زنجان اهدا کردند.

 

در عید قربان، یک هزار و 241 کیلوگرم گوشت ذبح شده و هزار و 74 کیلوگرم هم دام زنده جمع‌آوری شده بود که این تعداد در بین بیش از 2 هزار و 850  نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شد.

 

همچنین به همت خیرین و مردم استان سایر بسته‌های غذایی با ارزش ریالی 2 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است که بین افراد تحت پوشش حائز شرایط توزیع شد.

 

کد خبر 961706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha