آستان قدس رضوی نسبت به رفع مشکلات مردم خود را مسئول می داند

حجت الاسلام مروی گفت:ما در آستان قدس خودمان را نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نمی دانیم، ما همه را به نوعی زائر امام رضا(ع) می دانیم و آستان قدس نسبت به رفع مشکلات خود را مسئول می داند و از امکانات خود برای رفع مشکلات استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «احمد مروی» امروز(۲۸ مرداد) در مراسم بهره برداری از بزرگراه ۷۵ متری رضویه ضمن تشکر از خدمات شهرداری مشهد گفت: الحمدالله در استان شاهد همدلی و همراهی میان مسئولین هستیم و خروجی این همکاری ها آثار و برکات متعددی برای مردم و مجاورین و‌ زائرین است.

 

تولیت آستان قدس رضوی افزود:به سهم خودم از همه کسانی که در این حوزه زحمت کشیده اند تا این پروژه به سرانجام برسد تشکر می کنم، ما در معارف دین و آموزه های دینی از واجبات که بگذریم شاید هیچ عملی بهتر از خدمت به بندگان خدا نباشد.

 

حجت الاسلام مروی ادامه داد: خداوند زن و فرزند و برادر و خواهر ندارد و‌ کسانی که برای خداوند خانواده قائل بودند قرآن آنان را مذمت کرده اما آیه ای در قرآن داریم که خلق عیال خداوند هستند و یکی از راههای تقرب به خداوند هم خدمت کردن به خانواده او که همانا مردم هستند، است.

 

وی اظهارکرد:ما اگر بخواهیم به خدا تقرب پیدا کنیم که برای همین هم خلق شدیم، باید به خلق خدا خدمت کنیم، آن هم این خلقی که شایسته بهترین خدمت ها هستند، مردم مومن و انقلابی و کسانی که ۴۰ سال پای انقلاب و ارزش های دینی ایستاده اند.

 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت در مشهد امتیازات ویژه ای دارد و موجب قرب انسان به اهل بیت(ع) و خداوند می شود، افزود:یکی از مولفه های محبت به اهل بیت(ع) کمک به شیعیان و مجاورین اهل بیت(ع) است.

 

وی تاکید کرد:ما در آستان قدس خودمان را نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نمی دانیم، ما همه را به نوعی زائر امام رضا(ع) می دانیم و آستان قدس نسبت به رفع مشکلات خود را مسئول می داند و از امکانات خود برای رفع مشکلات استفاده می کند.

کد خبر 961801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha