اهدای ۳۰ بسته جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت در جهرم

احمدی گفت: ۳۰ بسته جهیزیه در راستای طرح همدلی و کمک مومنانه به زوج های جوان کم بضاعت شهرستان جهرم اهدا شد.

«غلامعلی احمدی»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای طرح همدلی و کمک مومنانه با اهدای بسته های جهیزیه در شهرستان جهرم، گفت: کمک به محرومان و اقشار بی بضاعت جامعه از برنامه های سپاه پاسداران بوده که این مهم در شهرستان جهرم به خوبی اجرایی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه در چند مرحله به اهدای بسته های جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت اقدام کردیم، افزود: بسته های جهیزیه شامل کالاهایی همچون یخچال، فرش، لباسشویی، ظروف مختلف و... بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع جهیزیه میان زوج های جوان، تعداد 30 بسته تهیه و اهدا شده است، بیان کرد: این تعداد جهیزیه با هزینه 6 میلیارد ریال تهیه شده است.

 

احمدی با قدردانی از همت خیران و نیکوکاران در تهیه بسته های جهیزیه، خاطرنشان کرد: هزینه این بسته ها به همت خیران، بسیجیان و نیکوکاران تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های تهیه شده تولید داخلی و از کالاهای ایرانی بوده است، تصریح کرد: ترویج ازدواج آسان و حمایت از تولید داخلی از اهداف این برنامه بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم در پایان گفت: امیدواریم با همت و تلاش خیران و نیکوکاران زمینه اجرای چنین برنامه هایی انجام و تداوم داشته باشد.

کد خبر 961803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha