«سه شنبه های تکریم» در منزل شهید یعقوب خاکپور برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید یعقوب خاکپور با حضور نمایندگان نهادهای مختلف انقلابی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید یعقوب خاکپور با حضور نمایندگان نهادهای مختلف انقلابی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در این دیدار از مادر این شهید تقدیر و از فداکاری و صبر و استقامت این خانواده بزرگوار تجلیل شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله سوار، نماینده سپاه ناحیه بیله سوار و روحانیون محله در این دیدار حضور داشتند.

 

ملکی خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار با حضور جمعی معدودی از نمایندگان نهادهای انقلابی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا به صورت هفتگی به صورت محدود برگزار می شود.

 

شهید یعقوب خاکپور متولد 23 شهریورماه 1341 بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب در جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در عملیات رمضان در 26 تیرماه سال 61 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد اما پیکر این شهید در عملیات تفحص در سال 74 کشف و در زادگاهش در گلزار شهدای امام حسن المجتبی (علیه السلام) روستای باباش کندی به خاک سپرده شد.

کد خبر 961804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha