حوزه حمل و نقل و ترافیک یکی از موفق ترین بخش ‌های مدیریت شهری است

بهاروند گفت: حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد یکی از موفق‌ترین بخش‌های مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم بوده که از تمام عوامل این مجموعه و افرادی که شبانه‌روزی در حال تلاش برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر هستند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجتبی بهاروند» امروز(۲۸ مرداد) در آیین افتتاح بزرگراه ۷۵ متری رضویه گفت: در گذشته این محور که یکی از ورودی‌های شهر مشهد از سمت آسیای میانه است و خودروهای سنگین به وفور در آن تردد دارند، شرایط بسیار نامناسبی داشت که مایه افسوس بود.

 

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه این شرایط نامناسب و ناایمن ۳۵ سال حاکم بود و براساس گزارشات پلیس راهور، سالانه ۵۰ الی ۶۰ نفر از هموطنان و همشهریان ما را به کام مرگ می‌کشاند، گفت: بسیار خرسندیم که امروز شاهد افتتاح باند شمالی و بهسازی و تعریض باند جنوبی بزرگراه ۷۵ متری رضویه هستیم.

 

 

وی افزود: افتتاح و تعریض و بهسازی این بزرگراه، تاثیر بسزایی در بحث ترانزیت خواهد داشت و کمک شایانی به فعالان حوزه اقتصادی شهر مشهد خواهد بود؛ علاوه بر این پروژه، برای جاده حسن‌آباد هم اقدامات ارزشمندی انجام شد که گام دیگری در جهت حمایت از فعالین اقتصادی محسوب می‌شود.

 

بهاروند گفت: حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد یکی از موفق‌ترین بخش‌های مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم بوده که از تمام عوامل این مجموعه و افرادی که شبانه‌روزی در حال تلاش برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر هستند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

کد خبر 961811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha