اجرای طرح شمیم حسینی در ملایر

نوروزی گفت: طرح شمیم حسینی در ملایر همزمان با دهه اول محرم توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اجرا می‌شود.

«حمید رضا نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ماه محرم اداره اوقاف و امور خیریه برنامه طرح بصیرت عاشورایی را  در شهرستان ملایر برگزار می‌کند.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه علاوه بر اجرای این طرح  این اداره  طرح شمیم  حسینی را نیز اجرا می‌کند از توزیع 500 بسته معیشتی ارزاق بین خانوده های کم برخوردار و نیازمند شهرستان ملایر در ماه محرم خبر داد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  با بیان اینکه این طرح  از محل نیت  چهار موقوفه با نیت تعزیه  انجام می‌شود که قرار است حدود 500 بسته با مبلغ 200 میلیون تومان  بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

 

نوروزی با بیان ابنکه برای هر بسته از این ارزاق 400 هزار تومان در نظر گرفته شده که شامل اقلام مختلف گوشت، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکرانی، قند و چایی و.... خواهد بود افزود:  این ارزاق در دهه اول محرم توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز تعداد دو هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمکهای مومنانه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و در راستای نیت واقف توزیع شد گفت: برای این تعداد بسته نیز از محل موقوفات سیف الدوله 600 میلیون تومان هزینه شد.

کد خبر 961813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha