هشتمین سه شنبه های تکریم سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین سه شنبه های تکریم سیستان و بلوچستان با تکریم و تجلیل از خانواده شهید مهدی خزائی در زاهدان برگزار می شود.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: برگزاری سه شنبه های تکریم در استان بدون همکاری بین بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مقدور نبود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه سه شنبه های تکریم ریشه در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان های استان در راستای سه شنبه های تکریم دیدارهای متعددی با خانواده های شهدا داشته اند.

 

پودینه با بیان اینکه هشتمین سه شنبه های تکریم را در زاهدان خواهیم داشت، ادامه داد: هشتمین سه شنبه های تکریم سیستان و بلوچستان با تکریم و تجلیل از خانواده شهید مهدی خزائی امشب با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

 

وی افزود: شهید  مهدی خزائی از شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یادآور شد: این مراسم به صورت زنده  از صفحه اینستگرام مساجد استان سیستان و بلوچستان پخش می شود.

کد خبر 961886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha