آزادگان نماینده یک نسل سرافراز و پیروز هستند

یوسفعلی زاده با بیان اینکه آزادگان نماینده یک نسل سرافراز و پیروز هستند؛ خاطرنشان کرد: هر کدام از ما در هر مسئولیتی که هستیم تا زنده‌ایم، مکلفیم در راه حفظ آرمان‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسینعلی یوسفعلی ‌زاده» امروز( ۲۸ مرداد) در دیدار با مدیر موسسه پیام آزادگان ضمن با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ابراز داشت: آزادگان برای اینکه بتوانند از آزمون‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیایند، باید همچون گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور مجاهدانه داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه آزادگان نماینده یک نسل سرافراز و پیروز هستند؛ خاطرنشان کرد: هر کدام از ما در هر مسئولیتی که هستیم تا زنده‌ایم، مکلفیم در راه حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

وی به تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی پرداخت و افزود: این اداره‌کل در اجرای مأموریت‌های محوله به دنبال آن است تا هیچ یک از بخش‌های اثرگذار در دفاع مقدس مغفول نماند و به دور از حساسیت‌های قشری به همه ابعاد این حماسه جاوید پرداخته شود.

 

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: به منظور ارتباط سیستمی و انطباق دقیق علاقه‌مندی مؤسسه پیام آزادگان استان با مأموریت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، باید نمایندگانی از سوی این مؤسسه معرفی شوند تا بتوان در جهت تبیین نقش آزادگان خراسانی در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس، دانشنامه دفاع مقدس استان، حوزه ادبیات مقاومت و انعکاس ایثار و مجاهدت آزادگان با استفاده از ظرفیت رسانه گام‌های مؤثری برداشت.

 

 

کد خبر 961921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha