​جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه در ۱۸ دستگاه اجرایی گلستان

طبرسا گفت: ۵۵ دستگاه اجرایی از اعتبارات اسناد خزانه در گلستان استفاده می کنند که ۱۸ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصد این اعتبارات را جذب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، «داود طبرسا» عصر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: کل اعتبار ابلاغی به استان گلستان یک هزار و 380  میلیارد بود که 921 میلیارد تومان اسناد خزانه و مابقی به صورت نقدی پرداخت می شود.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان ادامه داد: 65 درصد از اسناد خزانه و 65 درصد اعتبارات نقدی تخصیصی به گلستان تاکنون جذب شده است.

 

طبرسا بیان کرد: از 88 دستگاه در استان گلستان از بودجه استان و ملی استفاده می کنند که 55 دستگاه اجرایی به آنها اعتبارات تخصیص داده شده است و  18 دستگاه به صورت 100 درصد این اعتبارات را جذب کردند.

 

وی متذکر شد: از اعتباراتی که در استان تاکنون جذب شده است 846 میلیارد اسناد خزانه و 67 میلیارد و 200 میلیون به صورت نقدی جذب شده است که در مجموع  تقریبا 950 میلیارد تومان می شود.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان متذکر شد: به مجموع 33 شهرداری در استان گلستان  74 میلیارد و 700 میلیون تومان اسناد خزانه و 30 میلیارد به صورت نقدی تخصیص اعتبار شده است که 57 درصد اسنادخزانه و 35 درصد اعتبارات نقدی تاکنون جذب شده است.

 

کد خبر 961936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha