​هماهنگی برای جذب اعتبارات اسناد خزانه در شهرداری های گلستان

غراوی گفت: در حوز جذب اعتبارات نقدی شهرداری و بنیاد مسکن هیچ نگرانی وجود ندارد و مشکل جذب اعتبارات در شهرداری ها در حوزه اعتبارات اسناد خزانه است که تا پایان سال مالی باید اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، «محمد میرغراوی» عصر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات حوزه استانداری تاکنون جذب نشده است که به دلیل طرح تجهیز فرمانداری های استان است که تا 20 روز آینده جذب می شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان به اعتبارات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: در حوز جذب اعتبارات نقدی شهرداری و بنیاد مسکن هیچ نگرانی وجود ندارد و مشکل جذب اعتبارات در شهرداری ها در حوزه اعتبارات اسناد خزانه است که تا پایان سال مالی باید اتفاق بیفتد.

 

غراوی بیان کرد: برای جذب اعتبارات  جلسات متعددی با شهرداری ها برگزار شده و اطمینان خاطر برای جذب این اعتبارات انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها برای جذب اعتبارات پیمانکاران را گرفتند و در دو هفته آینده رشد خوبی در جذب اعتبارات اسناد خزانه در شهرداری ها شاهد خواهیم بود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان متذکر شد: شهرداری ها 20 میلیارد تومان باید اسناد خزانه اعتبارات جذب کنند، صورت وضعیت جذب اعتبارات شهرداری ها در حال رسیدگی است و برخی از شهرداری ها کار آنها خاتمه پیدا کرده است و در مرحله پایانی کار است.

 

کد خبر 961938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha