برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در غرب گلستان

چراغعلی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در غرب استان گلستان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» عصر امروز(سه شنبه 28 مرداد) در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: مطابق دستور وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری  انتخابات 21 شهریور در غرب گلستان در نظر گرفته شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: بنا بود با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در سال 1400 و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شود ولی در راستای صیانت از حقوق شهروندی تصمیم گرفته شد که در این مقطع انتخابات برگزار شود.

 

چراغعلی بیان کرد: در هفته گذشته در جلسه وزارت کشور و شورای نگهبان حضور داشتم و عنوان شد که وزارت کشور آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک را دارد ولی هنوز این مهم مصوب نشده است.

 

وی افزود: به دو نامزدی که به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند تأکید شد که اجازه تشکیل ستاد و نصب پوستر را ندارند و برای این منظور می توانند از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و استفاده از این روش ها تخلف انتخاباتی خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری جشن های پس از پیروزی در انتخابات نیز تخلف محسوب می شود.

 

چراغعلی متذکر شد: در شورای اطلاع رسانی تصمیم گرفته شد که از تعدادی از خبرنگاران دعوت کنیم و از نقطه نظرات آنها مطلع شویم.

 

کد خبر 962005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha