نماینده مردم گلپایگان و خوانسار ناظر مجلس بر کمیته امداد امام شد

مسئول مجمع نمایندگان استان اصفهان بر عملکرد کمیته امداد امام خمینی در کشور از طرف مجلس شورای اسلامی نظارت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» به عنوان ناظر عمل کرد کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار  در هفته پایانی مردادماه سال 1399 در حاشیه دیدار «سید مرتضی بختیاری» به  عنوان ناظر عمل کرد کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)  معرفی شد.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) توسط امام(ره) بنیاد گذاشته و کار اصلی این نهاد، خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان است، گفت: گسترش عدالت و کمک به محرومان و مستضعفان از اصلی ترین دلایل انقلاب اسلامی ایران است و عملکرد این نهاد با توجه به کثرت افراد تحت پوشش در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل افتخار  است.



خاتمی با یادآوری این تعبیر تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص کمیته امداد خمینی (ره) که این کمیته یک نهاد اصیل و ضروری برای انقلاب، جامعه اسلامی است که مسئولیت خدمت‌رسانی به ضعیف‌ترین و شریف‌ترین آحاد جامعه را بر عهده دارد، بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آگاهی از شرایط کنونی کشور و مشکلات متعدد اقشار نیازمند و محروم جامعه، از خدمات‌رسانی و عملکرد این نهاد در اقصی نقاط کشور رضایت  دارند و از طرح‌ها و برنامه‌ها و افزایش اعتبار آن توسط دولت  حمایت می شود.

به گزارش شبستان، «سید مسعود خاتمی» نماینده مردم گلپایگان و خوانسار که در مجلس شورای اسلامی  عضو کمیسیون بهداشت است و پیش از این مسئولیت مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم را با انتخاب نمایندگان استان اصفهان بر عهده گرفته است./

 

کد خبر 962034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha