ضرورت حمایت از بخش کشاورزی و افزایش قیمت تضمینی

یوسفی با بیان اینکه نیاز است قیمت تضمینی محصولات کشاورزی افزایش یابد، گفت: در سایر کشورها دولت برای حمایت از کشاورزان یارانه پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیر یوسفی» ظهر امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی در استان گلستان وجود دارد و تولید محصولات کشاورزی می تواند ارزش افزوده استان را روز به روز بیشتر کند و این مهم منتج به حل مشکل بیکاری خواهد شد.

 

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی در استان گلستان وجود دارد که می توانیم با بهره گیری از آن استان گلستان را به شکوفا برسانیم.

 

یوسفی به ضرورت توسعه و حمایت صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: مدیریت آب در بخش کشاورزی از دیگر موضوعاتی است که باید به آن اهتمام شود.

 

وی بیان کرد: مدیریت آب باعث می شود نگرانی در آینده برای تولیدات محصولات کشاورزی نداشته باشیم.

 

یوسفی با اشاره به به توسعه صادرات محصولات کشاورزی متذکر شد: بیشترین نیاز کشورهای همسایه برای ما محصولات کشاورزی است و باید شرایط صادرات محصولات را بهبود ببخشیم.

 

وی با بیان اینکه نیاز است قیمت تضمینی محصولات کشاورزی افزایش یابد، ابراز داشت: در سایر کشورها دولت برای حمایت از کشاورزان یارانه پرداخت می کند اما در کشور دولت  در طول سال ها در خرید برخی از کالاها کشاورزان با مشکل رو به رو است و انتظار داریم محصولات کشاورزی با ارز نیمایی به فروش برسد.

 

 

کد خبر 962182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha