مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا کسب و کارها تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد

رحیمی از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا کسب و کارها تا ۱۵ شهریورماه خبر داد گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا از شرایط دریافت تسهیلات حمایتی کرونا اطلاع یافته و روند ثبت نام کسب و کار خود را تکمیل کنند.

«قاسم رحیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا کسب و کارها بیمه شده تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد و کسب و کارهای بیمه نشده نیز را تا پایان شهریورماه فرصت دارند تا پرونده ها خود را تکمیل کنند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا از شرایط دریافت تسهیلات حمایتی کرونا اطلاع یافته و روند ثبت نام کسب و کار خود را تکمیل کنند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این طرح با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا است و تلاش خواهیم کرد تا کسب و کارهای که از این پیامدهای اقتصادی آسیب دیده اند، حمایت شوند.

 

رحیمی افزود: نرخ سود این تسهیلات 12 درصد است و بازپرداخت آن از مهرماه آغاز خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: کارگاه های تولیدی و کسب و کارهای که به اجبار در زمان شیوع کرونا تعطیل شده اند به ازای هر نیروی انسانی مبلغ 160 میلیون ریال و واحدهای غیر مستقیم نیز مبلغ 120 میلیون ریال وام دریافت خواهند کرد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: برای دریافت آسان این تسهیلات شرط «نداشتن چک برگشتی» حذف شد و بنگاه های اقتصادی می توانند با چک یا سفته این وام را تضمین کنند.

 

رحیمی بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح جبرانی برای آسیب های اقتصادی در سطح جامعه و زمینه برای ایجاد رونق اقتصادی و تولیدی شود.

کد خبر 962204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha