برگزیدگان مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» تجلیل می شوند

کاووس حقانی به برگزاری موفق مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» در ایام دهه ولایت اشاره کرد و گفت: از برگزیدگان این پویش در برنامه ای که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تجلیل می شود.

«کاووس حقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با بیان اینکه در ایام دهه ولایت مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» برگزار شد، گفت: خوشبختانه این پویش ملی با استقبال خوب مخاطبان در استان های مختلف کشور مواجه شد.

 

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد 200 نفر در بخش رقابتی این پویش شرکت کردند، افزود: پس از داوری های انجام شده، در مراسمی مجازی از 40 نفر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مشارکت کنندگان در این مسابقه ملی گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال بوده اند، اظهار داشت: آثار ارسالی در قالب های صوت و پادکست، تصویری و نماهنگ مورد پذیرش داوران قرار گرفته است و مابقی آثار در بخش غیررقابتی شرکت کردند.

 

حقانی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این پویش ملی، بخشی از ترجمه خطبه غدیر را انتخاب و با صدای خود آن را دکلمه کرده اند و سپس در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 

گفتنی است مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» توسط رادیو اردیبهشت با همکاری فرهنگسرای پرتو وابسته به اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه دو اصفهان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 962271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha