مکان های مذهبی در جامو و کشمیر برای برگزاری مراسم محرم ضد عفونی می شوند

حزب کنفرانس ملی جامو و کشمیر از دولت این کشور خواست تا همه تسهیلات لازم را برای عزاداران حسینی در دهه محرم که به زودی فرا می رسد،مهیا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thekashmirimages»،حزب کنفرانس ملی جامو و کشمیر از دولت این کشور خواست تا همه تسهیلات لازم را برای عزاداران حسینی در دهه محرم که به زودی فرا می رسد،مهیا کند.

 

حزب کنفرانس ملی جامو و کشمیر با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که همه امکانات اولیه برای برگزاری عزاداری امام سوم شیعیان باید در اختیار عزاداران قرار بگیرد.

 

«محمد اکبر» و «حسنین مسعودی» ( Hasnain Masoodi ) از اعضای حزب کنفرانس ملی در پارلمان جامو و کشمیر از دولت درخواست کردند تا وجود همه امکانات لازم را برای افرادی که می خواهند در مراسم سوگواری امام سوم شیعیان در دهه محرم شرکت کنند،تضمین کند.

 

آنها تاکید کردند که نمایندگان و دولت جامو و کشمیر باید همه تدارکات و برنامه ریزی های لازم  برای برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم را مورد بررسی دقیق قرار دهند.

 

 

اعضای این حزب از مقامات منطقه ای درخواست کردند تا همه تلاش خود را برای تضمین برگزاری امن و آرام مراسم سوگواری امام حسین (ع) در دهه محرم انجام دهند تا عزاداران با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

 

اعضای پارلمان همچنین از دولت خواستند تا دستورالعمل های لازم را به شهرداری «سرینگر» و دیگر کمیته های شهری برای تامین امکانات لازم به منظور برگزاری مراسم محرم در مکان های مذهبی ارائه دهد.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی حزب کنفرانس ملی جامو و کشمیر آمده است: ضد عفونی کردن فضا در مکان های مذهبی در ماه محرم باید در اولویت دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 962280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha