جزییات آغاز فعالیت های مدارس استثنایی کشور در شرایط کرونایی

حسینی جزییات آغاز فعالیت مدارس استثنایی کشور در سال تحصیلی جدید را در شرایط کرونایی تشریح کرد.

«سید جواد حسینی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره آغاز فعالیت مدارس استثنایی از 15 شهریور گفت: فعالیت مدارس ویژه دانش آموزان با نیاز های خاص همانند مدارس عادی خواهد بود.

 

رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور گفت: در وضعیت قرمز کلاس درس حضوری نخواهیم داشت. در وضعیت قرمز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به صورت غیرحضوری آموزش می‌بینند و فرآیند آموزش و ارزشیابی به شکل آموزش دانش‌آموز و والدین در فضای مجازی است که اولویت با ارائه بسته آموزشی همراه با آموزش والدین برای فعالیت در منزل است.

 

حسینی با بیان اینکه در وضعیت زرد آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با فاصله گذاری اجتماعی است گفت:این موضوع با تقسیم هر کلاس به دو گروه انجام می شود. میزان حضور دانش‌آموزان دو روز حضوری و یک روز آموزش مجازی به همراه ارائه بسته آموزشی است.

 

وی ادامه داد:فرآیند آموزش و ارزیابی معلمان با توجه به نیاز و توانایی دانش‌آموزان  است که تعداد جلسات آموزشی مورد نیاز را برای آنها برنامه‌ریزی می کنند.

 

رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور در ادامه تشریح وضعیت آموزش در شرایط زرد بیان کرد: اولویت آموزش غیرحضوری با ارائه بسته آموزشی همراه با آموزش والدین برای فعالیت در منزل است.

 

وی در باره  ارزشیابی دوره ابتدایی تصریح کرد:این ارزشیابی از طریق ارزشیابی‌های مستمر و توصیفی به صورت حضوری و غیرحضوری و بازخورد در سامانه شاد اعلام می‌شود. همچنین ارزشیابی پایه ششم حضوری است.

 

 

کد خبر 962301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha