تکريم خانواده شهيد «طاهری بنی» توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص)

امانی گفت: در هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم، کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) به همراه هیئت امنا و بسیج مسجد النبی (ص) شهر بن با حضور در منزل خانواده شهيد «فضل الله طاهری بنی» از این خانواده معظم تکریم کردند.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم، کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) به همراه هیئت امنا و بسیج مسجد النبی (ص) شهر بن با حضور در منزل خانواده شهيد «فضل الله طاهری بنی» از این خانواده معظم تکریم کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: همه ملت ایران اسلامی باید راه شهدا را که از سرمایه های اصلی کشور محسوب می شوند ادامه دهیم.

 

وی ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا باعث افتخار جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد است چرا که در این دیدار ها با دلاوری ها و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

 

امانی بابیان اینکه شهدا و خانواده های شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: دیدار و تکریم از خانواده های شهدا توسط مسئولین و جوانان مسجدی کانون های فرهنگی هنری موجب نشاط این عزیزان می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دهه کرامت آغاز شده تا ۳۱ شهریور سال جاری در کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) ادامه دارد.

 

کد خبر 962461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha