ضرورت گفتمانی برای رشد زیرساخت های فرهنگی و هنری در سطح استان البرز

هراتی با اشاره به اهمیت شکل گیری گفتمانی برای رشد زیرساخت های فرهنگی و هنری گفت: نسبت استعدادهای فرهنگی هنری البرز از فضاهای متناسب شهری ناچیز و نامتقارن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد دهقان هراتی» طی آئین افتتاحیه نگارخانه هیو که چهارشنبه 29 مرداد برگزار شد گفت: نسبت فضاهای هنری کرج و البرز به ویژه نگارخانه ها، تماشاخانه ها و پلاتوهای تمرین و اجرا به نسبت استعدادهای موجود و فضاهای فرهنگی شهری ناچیز و نامتقارن است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: رشد شهری ایجاب می کند که امکانات و زیرساخت های مرتبط با بحث فرهنگی و هنری شهر نیز گسترش پیدا کند.

وی توضیح داد: گفتمان و یک اقدام عملی باید در میان مسئولان و متولیان مدیریت شهری و مسئولان دستگاه های مرتبط جهت توسعه فضا و امکانات هنری باید محقق شود.

هراتی مطرح کرد: در سطح استان بسیاری از فضاهای بدون استفاده وجود دارد که با قابلیت تغییر کاربری هستند؛ امکانی که با سرمایه گذاری بر آن می توان شاهد رونق فرهنگ و هنر استان بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز عنوان کرد: مشارکت و نقش آفرینی دستگاه های متولی و مسئول مانند اداره راه و شهرسازی، شهرداری و ... بستری خودجوش در جهت ارائه خدمات بهتر شهری به شهروندان است.

کد خبر 962479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha