برگزاری مسابقه مجازی نقاشی و کتابخوانی با محوریت عاشورا

محمد مهدوی گفت:کانون معین شهید احمد کریمی افشار در نظر دارد در ایام محرم مسابقه های مجازی نقاشی، کتابخوانی و حفظ زیارت عاشورا را برگزار کند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین شهید احمد کریمی افشار در نظر دارد در ایام محرم مسابقه های مجازی نقاشی، کتابخوانی و حفظ زیارت عاشورا را برگزار کند.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد افزود: مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک است و کودکان علاقمند می بایست واقعه عاشورا را به بهترین شکل ممکن نقاشی کرده و همچنین در حال تهیه CD انیمیشن صحرای کربلا برای کودکان هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این برای گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مسابقه مجازی کتابخوانی و حفظ قرآن کریم در نظر گرفته شده است و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه ها می بایست مشخصات کامل خود را به شماره واتس آپ 09915409769 ارسال کنند.

مهدوی ابراز کرد: منابع مورد آزمون در مسابقه مجازی کتابخوانی، کتب از عاشورای حسینی تا عاشورای شیعه نوشته محمد اسفندیاری، حماسه حسینی نوشته استاد شهید مرتضی مطهری، عقل سرخ نوشته حسن رحیم پور ازغدی می باشد که علاقمندان باید این کتاب ها را تهیه و مطالعه کنند.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد ادامه داد: افراد ثبت نام شده تا اربعین حسینی فرصت دارند که این منابع را مطالعه کرده تا در این مسابقه شرکت کنند و مهمترین ملاک ما در ارزیابی امتیازات، حفظ زیارت عاشورا است.

وی عنوان کرد: جوایز ارزنده ای ۳۰۰ هزار تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کربلای معلی برای برگزیدگان این مسابقه ها در نظر گرفته شده است.

مهدوی اظهار کرد: چنانچه خانواده ای در تهیه این منابع با مشکل مواجه شود ما می توانیم از طریق رایزنی با یکی از انتشاراتی ها در قم این کتب را با تخفیف برای آنها خریداری کنیم.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد افزود: این مسابقه ها با همکاری گروه جهادی فدائیان عدالت، گروه جهادی فدائیان رهبر و موسسه خیریه نسیم مهربانی برگزار می شوند.

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این مسابقه ها ترویج فرهنگ عاشورا، تبیین شخصیت امام حسین علیه السلام و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 962568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha