آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل/ ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در طرح «اطعام حسینی» توزیع می شود

سلم آبادی با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، گفت: از ابتدای ماه محرم ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» صبح امروز (30 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا پویش های متعددی رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل راه اندازی شد و در گام نخست این پویش کمیته امداد استان مبلغ 11 میلیارد و 520 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری کرد. 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری از شرکای مهم کمیته امداد در جمع آوری و توزیع کمک های مردمی هستند، افزود: جمعیت تحت پوشش کمیته امداد زیاد است که کمک های مردمی جمع آوری شده براساس نیت خیر و اولویت بندی توزیع شده است.

 

سلم آبادی از توزیع بیش از 291 هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدی همزمان با ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: همچنین 43 هزار و 400 بسته معیشتی و 23 هزار و 500 بسته افطاری ساده در بین خانواده های محروم استان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه در دهه اول رزمایش ایران همدل در دهه ولایت امسال نیز هفت میلیارد و 917 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد، ادامه داد: در این مدت 129 سری جهیزیه با ارزش یک میلیارد و 400 تومان به زوج های جوان نیازمند اهدا شده است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به توزیع 48 هزار و 775 کیلوگرم گوشت قربانی در بین 31 هزار و 900 خانوار مددجو در ایام دهه ولایت، عنوان کرد: همچنین سه هزار و 473 بسته غذایی و 128 هزار و 800 پرس غذای گرم با کمک خیران در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

سلم آبادی با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده، گفت: از ابتدای ماه محرم 72 آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر تعداد 500 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی طبخ و در بین خانواده های نیازمند استان توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم خبر داد و افزود: در این راستا بسته های حمایتی و تحصیلی تهیه و توزیع خواهد شد.

 

سلم آبادی بیان کرد: همچنین 220 هزار ماسک با همکاری استانداری و مجمع خیرین سلامت و کمیته امداد استان در دهه اول محر خریداری و به صورت رایگان در بین خانواده های مددجو توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 962583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha