۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت، 50 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 472 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی ورامین افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

کاغذلو  اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی است تا علاوه بر تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، زمینه مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده و آحاد مردم از مواهب این نظام الهی برخوردار شوند.


وی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته، امسال نیز همزمان با هفته دولت، ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف شهرستان ورامین افتتاح می‌شود تا علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، شرایط زندگی مردم بهبود بخشیده شود.


کاغذلو گفت: در هفته دولت مرکز بزرگ نگهداری از معلولین ذهنی و مرکز بهبود معتادین متجاهر، آبیاری نوین، کشت گلخانه‌ای، واحد پرورش دام و مرغ تخم‌گذار، طرح ذخیره‌سازی نزولات جوی، سالن ورزشی روستایی، چندین پروژه صنعتی و تولیدی، خطوط جدیدالاحدا 63 کیلوولت، پروژه‌های رفع مشکل ولتاژ برق و دو مدرسه خیرّساز به بهره‌برداری می‌رسد.


وی افزود: همچنین در این هفته، عملیات احداث پروژه مسکن روستایی متعلق به بهزیسی ورامین آغاز می‌شود.


فرماندار ورامین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر 472 میلیارد ریال انجام شده، برای 582 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر 962588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha