آغاز برگزاری دوره اختبار در حوزه علمیه امام صادق اهواز

حجت‌الاسلام پورفرجی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور ارزیابی طلاب جدیدالورود دوره اختبار به مدت ۱۰ روز درحوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام میثم پورفرجی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شببستان در اهواز اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و لزوم آشنایی هرچه بیشتر با طلاب جدیدالورود حوزه علمیه امام جعفر الصادق(ع) دوره اختبار به مدت 10 روز در این حوزه علمیه برگزار می‌شود.

 

مدیرحوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز ادامه داد: مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره اموزشی تربیتی، آشنایی هرچه بیشتر طلاب حوزه با نحوه فعالیت این مدرسه در طول سال تحصیلی خواهد بود،علاوه بر این در طول مدت دوره ارزیابی از طلاب در موضوعات مختلف صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه اساتید برجسته حزوه علمیه امام صادق (ع) عهده‌دار برگزاری این دوره آموزشی هستند افزود: حجج اسلام سعیدی، عطایی، جلیلی و سلامی کیا در بخش‌های مختلفی همچون صرف، احکام، مباحثه و ... آموزش این دوره را برعهده دارند.

 

حجت‌الاسلام پورفرجی با اشاره به اینکه  این مدرسه علمیه ظرفیت 80 طلبه را دارد عنوان کرد: با توجه به اعلام اینکه مدارس علمیه شهرهای سفید می‌توانند کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنند، این مدرسه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش آموزشی و خوابگاهی کلاس‌های خود را از 16 شهریور آغاز خواهد کرد. 

 

کد خبر 962644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha