کانون‌های مساجد زمینه ایجاد فرصت شغلی را برای جوانان فراهم کنند

مدیر کانون فرهنگی و هنری ایثار گروه پدافند هوایی ارتش گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در زمینه ایجاد فرصت شغلی برای جوانان فعالیت داشته باشند.

شاپور سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه با بیان اینکه کانون ایثار از سال ۸۷ راه اندازی شده است، اظهار کرد: تعداد اعضای این کانون به دلیل اینکه از سربازان تشکیل می شود، متغیر است اما در حال حاضر به حدود ۲۰۰ نفر می رسد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ایثار گروه پدافند هوایی ارتش افزود: از جمله برنامه های اجرا شده در کانون طی ماه مبارک رمضان سال جاری قرائت قرآن، اجرای مراسم مذهبی و آموزش قرآن با رعایت فاصله اجتماعی بوده است.
وی عنوان کرد: همچنین در لیالی قدر با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به برگزاری مراسم اقدام شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه برخی فعالیت های این کانون به دلیل شیوع کرونا محدود شده است، گفت: با توجه به شیوع کرونا در فضای مجازی گروهی تشکیل شده است که بخشی از برنامه در آن اجرا می شود.
مدیر کانون فرهنگی و هنری ایثار گروه پدافند هوایی ارتش با انتقاد از کمبود بودجه کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود: با توجه به جنگ نرم و در راستای تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به نوعی برنامه‌ریزی کرد که جوانان اوقات فراغت خود را با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد، مطالعه کتاب و آموزش پر کنند.
سلطانی گفت: همچنین باید برای جوانان زمینه های ایجاد فرصت های شغلی فراهم شود زیرا یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اشتغال جوانان است.
وی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم نیز با حضور سخنران و مداح و نیز با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به برگزاری عزاداری اقدام خواهد شد.

کد خبر 962663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha